۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳

بازدید هیئت عراقی از اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور

بازدید هیئت عراقی از اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور

هیئت عراقی متشکل ازمدیرعامل و فعالین قرآنی موسسه نوالزهرا (س) کربلای معلی(تنها مرکز ویژه فعالیت‌های قرآنی درعراق) دیروز با حضور در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از این نهاد مردمی بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیئت عراقی متشکل از مدیر عامل و فعالین قرآنی موسسه نورالزهرا(س) کربلای معلی (تنها مرکز ویژه فعالیت‌های قرآنی در عراق) صبح دیروز با حضور در اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور از فعالیت‌های این نهاد مردمی بازدید و جهت همکاری با اتحادیه در راه اندازی یک نهاد تصمیم ساز و سیاست گذار مردمی رایزنی کردند.

گفتنی است، در این دیدار مدیرعامل موسسه نورالزهرا (س) کربلای معلی، پیشینه ای از فعالیت‌های قرآنی در عراق پیش از سقوط صدام (دیکتاتور حاکم بر عراق) و پس از سقوط وی ارائه نمود.

همچنین در خصوص فعالیت‌های مردمی در این کشور توضیحاتی ارائه شد. در ادامه نیز حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه جهت آشنایی این هیئت با این نهاد ارائه کرد.

 گفتنی است، هدف این هیئت عراقی از سفر به ایران، بهره وری از تجربیات آموزشی، پژوهشی و مدیریتی جمهوری اسلامی ایران در حوزه فعالیت‌های قرآنی، برای جلوگیری از اتللاف هزینه و انرژی مسئولین و فعالان عراقی در گسترش و پیشرفت قرآن در عراق ذکر شد.

گزارش تکمیلی این نشست متعاقباً اعلام می‌گردد.

کد خبر 2875541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha